8/28/2017

Ile warta jest moja twarz? | 2017





Dziś mija dokładnie rok od momentu, kiedy na bloga dla was i dla siebie wstawiłam podsumowanie cen kosmetyków, których używam do codziennego makijażu- wersja z roku 2016. Wierzę, że o ile nie wszyscy, to większość osób, która trafi przypadkiem lub nie na ten wpis zrozumie jego zamiar. Ciężko jest stworzyć ten post ze względu na fakt, że są dni, kiedy większość kosmetyków na mojej twarzy należy do tych faktycznie trochę droższych, są dni kiedy używam kosmetyków w granicach 10-15 zł. Celowo starałam się to jakoś wyważyć i nie wstawiać do zestawienia palety Anastasia Beverly Hills, ale też nie Wibo czy Lovely. Ceny podane obok kosmetyków pochodzą ze strony rossmana, drogerii internetowych lub wizaz.pl.


Koniec gadania, zaczynamy!



Lista produktów, jakie używam:
  • jako baza: Lirene No pores, baza matująca, 29.99 zł
  • podkład L'Oreal Paris, Infallible 24h, podkład matujący, 49 zł
  • korektor Catrice Liquid Camouflage, 15,90 zł
  • puder Rimmel, Stay Matte, 13,90 zł
  • pomada Inglot, AMC Brow Liner Gel, 43 zł
  • paleta Zoeva, Cocoa Blend, 89,90 zł
  • tusze do rzęs: Wibo, Growing Lashes, 11, 59 zł i Miss Sporty Studio Lash, 13, 99 zł,
  • bronzer Lovely, Milky Chocolate, 23,69 zł
  • rozświetlacz Makeup Revolution, Goddess of Faith, 21, 88 zł. 

Razem: 312,84 zł 



Po krótkiej analizie tego jak zmieniła się wartość kosmetyków w moim codziennym makijażu, ich ilość i co to za kosmetyki, jestem zadowolona z tego roku. Moja świadomość makijażowa wzrosła, zaczęłam sięgać po lepsze jakościowo produkty, które sprawiają, że makijaż wykonuję szybciej, wygląda lepiej i milej mi się po nie sięga. Zachęcam wszystkie czytające ten post blogerki do podjęcia wyzwania lub jeżeli już taki stworzyłyście- do zostawienia linka w komentarzu. Dajcie znać, czy wy malujecie się na co dzień i czy jest to pełen makijaż, czy raczej wersja light. Do następnego razu!






3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z takim podliczeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze u mnie by wyszło tylko z 30-40 zł :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo u mnie chyba wyszło by mniej <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!