7/27/2017

Kosmetyczni ulubieńcy lipca | WAKACJE 2017 ♥


Nie tylko w lipcu, ale i w czasie ostatnich kilku miesięcy, kosmetyków w moich zbiorach nie przybyło wiele i jest to raczej kilka sztuk z tych kategorii, które akurat mi się pokończyły. W lipcu jednak pozwoliłam sobie na kupno oglądanej i niemal wymarzonej przeze mnie palety do konturowania z Makeup Revolution. Fakt, że znalazła się w ulubieńcach, jest fajnym dowodem, że zakupu nie żałuję. Dla dziewczyn, które szukają swojego idealnego bronzera- polecam zainteresować się właśnie tą paletą. Ale... do rzeczy.



Ulubieńcem do konturowania, jak można się domyślić po ogromnym spoilerze we wstępie, jest paleta MUR Ultra Contour Palette, składająca się z 3 bronzerów, 3 rozświetlaczy- w tym dwóch wypiekanych i 2 pudrów. Wszystkie produkty, oprócz najjaśniejszego rozświetlacza bardzo lubię i, kiedy tylko robię makijaż- niemal za każdym razem po nie sięgam. Z lenistwa rozświetlacz, który okazał się niewypałem nakładam na wewnętrzny kącik oka- tam wygląda pięknie. Cena- około 40 zł.

Kolejnym bronzerem jaki kupiłam wcześniej, jest popularny już chyba Lovely Milky Chocolate. Ja swój dorwałam na jakiejś promocji za 18 zł. Wersja dark wydawała mi się zdecydowanie za ciemna- nawet jak dla mnie, miłośniczki ciepłych odcieni. Pachnie w miarę spoko, wygląda bardzo ładnie. Nada się do codziennego makijażu dla neutralnych i ciepłych typów urody zdecydowanie.





W trakcie ostatniej promocji -49% w Rossmanie zdecydowałam się na mascarę Wibo Growing Lashes, która okazała się ogromnym zaskoczeniem. Już po kilku pierwszych użyciach stała się moją ulubioną, po kilkunastu doszłam do wniosku, że nigdy nie miałam fajniejszego produktu do rzęs. Mam wrażenie, że rzęsy faktycznie stały się dzięki niej fajniejsze. Po ostatnim incydencie z zalotką (wyrwałam sobie połowę rzęs) nie ma już znaku. Rzęsy wyglądają jak wcześniej, a może i... lepiej? :)




Ostatnią rzeczą, o której chciałabym wam wspomnieć są 2 pędzle do makijażu z... Aliexpress. Mam na myśli modele, które znajdują się na zdjęciach. Wersja z białym włosiem to najbardziej milutki pędzel jaki posiadam, z czarnym idealnie nadaje się do rozświetlacza. Oba mam ponad pół roku, wyglądają wciąż jak nowe, chociaż ich nie oszczędzam. Cena za sztukę to plus, minus 5 zł.







Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka z La Chinata, firmy zajmującej się produkcją kosmetyków (i nie tylko!) naturalnych na bazie oliwy z oliwek. W paczuszce dostałam mydło, którego nie używam do twarzy ani rąk, lecz do mycia gąbeczki- sprawdza się idealnie! Zapach kosmetyków pozostawia wiele do życzenia, ale może to być spowodowane moim przyzwyczajeniem do perfumowanych kosmetyków. Balsam i szampon sprawdzają się spoko, maseczka zrobiła robotę typową dla maseczki- nic szczególnego. Pomadka nawilża usta, jednak również nie do końca pasuje mi pod względem zapachowo-smakowym. 
Jeżeli należycie do miłośniczek kosmetyków naturalnych, polecam zajrzeć na stronę :)




16 komentarzy:

  1. Ta maskara jest świetna :)
    Nie znałam tej firmy, fajne rzeczy mają.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy,
    z chęcią bym wypróbowała
    tą maskarę :))
    Może niedługo poszukam jej w Rossmanie :)
    Życzę udanego dnia!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy miałam w koszyku tę paletkę do modelowania twarzy, jednak za każdym razem z niej rezygnowałam. Może następnym razem się skuszę :)
    Chętnie przetestuję ten tusz.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam identycznie- ale warto i szkoda, że tyle czekałam z zakupem! :)

      Usuń
  4. oj ten bronzer mnie bardzo kusi <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bronzer Lovely bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi ulubieńcy, bardzo ciekawi mnie ten bronzer od Lovely.
    Widziałam już, że kilka osób go poleca, więc może i ja się skuszę ;)
    Ta paletka też całkiem fajnie się prezentuje :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej paletki do konturowania i chyba się na nią skuszę :*
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam bronzer :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  10. wypróbowałabym ten bronzer <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z takich rzeczy nie korzystam ale post bardzo fajny jest :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bronzer bardzo fajnie się prezentuję. Super ulubieńcy.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!