8/28/2016

Ile warta jest moja twarz? | 2016


Przez bardzo długi czas przymierzałam się do podliczenia cen wszystkich kosmetyków, jakich używam do codziennego makijażu. Podejrzewałam, że kwota wyjdzie niemała, ale warto wziąć pod uwagę, że produkty nie są jednorazowego użytku i często służą nam przez miesiące. Wątpię również w to, że wyjdzie wysoka, bo moje kosmetyki to rzeczy w większości drogeryjne, ogólnodostępne i niedrogie. Zebrałam rzeczy, których używam niemal przy każdym makijażu, nie brałam nic z kosmosu, dlatego nie ma tu pomadki, bo używam kolor na ustach noszę bardzo rzadko. Pisząc ten wstęp sama jeszcze nie znam wyniku.  Zatem, przekonajmy się!




Lista produktów, jakie używam:

  • jako baza: krem Under Twenty, nawilżająco-matujący, 13 zł
  • korektor Catrice Camouflage Cream, 010 Ivory, 13 zł
  • podkład Maybelline Affinitone, 03 light sand beige, 25 zł
  • korektor Miss Sporty Perfect Stay, 001 light, 12 zł
  • puder Lily Lolo Flawless Matte, 82 zł
  • bronzer Bell Bronze Sun Powder, 13 zł
  • rozświetlacz Lovely Gold Highlighter, 9 zł
  • cień do brwi Golden Rose, odcień 104, 10 zł
  • paleta cieni E style, 01 Natural, 44 zł
  • mascara Lovely curling Pump Up, 11 zł

Razem: 232 zł

Po podliczeniu uważam, że kwota nie jest wysoka jak na dosyć dużą ilość kosmetyków. Spodziewałam się nawet troszkę wyższej. Wynik znacznie podwyższa puder mineralny, który swoją drogą jest bardzo wydajny, więc i tak warto. Ciekawa jestem kwoty, jaką otrzymałabym wliczając cenę pędzli... Ale o tym kiedy indziej! 







Poprzedni TAG na blogu:

46 komentarzy:

  1. O boże ja tylko tusz do rzęs i cienie :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł mnie zaciekawił. Jednak u mnie jest podkład i tusz. W dodatku tusz okazjonalnie :D hmm.. więc moja twarz jest wartka około 50 zł???

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł mocno z przymrużeniem oka, Aleksandro! :)

      Usuń
  3. Ooo świetne takie coś, jednak ja boję się podliczyć moje wszystkie kosmetyki :C


    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dużo nie wyjdzie, bo ja w sumie używam kremu bb, korektora i pudru transparentnego + odżywka do rzęs. No i eos do ust.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie , ja używam tylko kremu nawilżającego i EOS do ust.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis :), nie widziałam takiego u mnie obecnie wyszło 154 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie lekko ponad 200 zł, mimo że produkty, których używam pochodziły z tych w miarę najtańszych, jakie można spotkać, a wiem, że u niektórych makijaż to nawet wydatek 500 zł :0
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuł posta mnie zaintrygował :D Ja używam tylko kredki do brwii i moja twarz warta jest 7 zloty, o matko haha :D ZAPRASZAM :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog!! Czyli moja twarz prawie nic nie jest warta ;)) XD haha Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, czyli moja twarz jest taka mało warta ;PP Ja używam tylko kremu bb i pomadki z golden rose ;) Bardzo przydatny post, przyznam że tytuł najbardziej mnie przyciągnął :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby nie taki wielki koszt, ale moja twarz nie kosztuje prawie w ogóle nic xD Więc się nie martw, bardzo fajny post i oczywiście blog! ♥
    Również obserwuję i pozdrawiam ;)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, w sumie ciekawy post, coś innego. Faktycznie najdroższy był puder, ale też muszę się zastanowić nad jakimś dobrym, matującym bo świecę się jak bombka...ogólnie na co dzień się nie maluje. Czasem pomadka matowa, a ogólnie to puder, czasem korektor ale mam naturalne jakby takie dołki pod oczami, lekko sine.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie obliczajac tylko codzienny makijaz musiałabym podliczyc tylko tusz do rzes i szminkę, w zimę wyszłoby wiecej bo wtedy bardziej się maluję...wiec moja twarz zmienia swoją wartość z porami roku i humorem haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post! Obliczając mój koszt, wyszłoby o wiele, wiele mniej. :D
    Dopiero zaczynam, więc zapraszam. ;)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale nie taki zły wynik :P
    Apropo zrobisz osobny post o pudrze? (czy już taki był a ja nie mogę się dokopać, bądź przeoczyłam :c)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było, ale będzie do połowy września na pewno zarówno o pudrze jak i podkładzie tej marki! :)

      Usuń
  16. Niezły wynik, jestem ciekawa ile u mnie wyjdzie :)
    również obserwuje :*

    ulciiakblog [klik]
    odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dużo kosmetyków, ale nie używam ich wszystkich :) Ciekawy post, pierwszy raz takiego widzę :) Nie drogo jak na tyle kosmetyków

    Obserwuję :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na posta :) Ja nie używam dużo kosmetyków bo jedynie podkład,korektor,pomadkę i tusz do rzęs :)Ewentualnie jakieś cienie.



    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny i oryginalny post :) Trochę tych kosmetyków używam, więc suma byłaby spora. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sie chyba nie odwaze podliczyc swojej kosmetyczki :p
    Fajny blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł na post<3
    co powiesz na wzajemną obs? Daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cikeawy pomysł na post. Rzeczywiście cena nie nie ogrmna, ale mała też nie ;D
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkty wydają się warte kupienia.
    Obserwuje i będzie mi miło jeśli wejdziesz na mojego bloga i jeśli ci się spodoba to zaobserwujesz
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. no nieźle dziewczyny muszą tracić pieniędzy na kosmetyki... a każda zazwyczaj ma po kilka pudrów lub tuszów więc to wszystko się zwiększa ;d sama jestem ciekawa ile ja przeznaczam na kosmetyki :P

    zapraszam do mnie kochana, co powiesz na wspolną obs?
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm gdy tak pomyslec ile moglybysmy zaoszczedzic pieniedzy, ale malujac sie w sumie dbamy o siebie, o to, zeby wygladac jeszcze "prefekcyjniej", wiec w sumie warto :P
    Obserwuje :)
    https://teelax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post. Mam ten sam korektor z Miss Sporty! Jestem ciekawa ile moja twarz jest warta :D
    Obserwuje Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post. Mam ten sam korektor z Miss Sporty! Jestem ciekawa ile moja twarz jest warta :D
    Obserwuje Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł na posta
    Zapraszam do mnie: Joko

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba też muszę się podliczyć :) Ale myślę, że zmieszczę się w 200 zł.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Też używam korektora ceatrice :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe ile wyszłoby mi... Muszę to sprawdzić!
    Genialny post

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wole swojej nie podliczać bo chyba będę płakać :D świetny psot :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie wpadłam na takie podliczenie, ciekawy pomysł!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nigdy nie robiłam takiego podsumowania, ciekawe ile by mi wyszło :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, zrobiłam sobie takie podsumowanie. I troszkę się przeraziłam :) wyszło ponad 300 zł. A to tylko te kosmetyki których używam codziennie. Nie będę liczyć całości bo chyba zemdleje :)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamiętam, jak ten tag hulał po blogach i były dyskusje, czy wliczać kosmetyki używane tylko codziennie, czy też te od większego dzwona. U mnie to się zmienia, więc pewnie i wartość twarzy się zmienia... ;-) Ale na pewno wyszłoby mi więcej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow... Trochę to dużo, no ale czasem trzeba się poświęcić dla ładnego wyglądu :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!